Vols col·laborar en la creació de la nova biblioteca de les coses del Districte….? et necessitem!
A Sant Andreu s’està coent una nova Biblioteca de les Coses: un espai comunitari on el veïnat pugui compartir i agafar en préstec tot allò que no fem servir cada dia (eines, material de bricolatge, petits electrodomèstics…). La idea és senzilla però potent: estalviar-nos compres innecessàries, cuidar el planeta i, sobretot, reforçar els vincles entre nosaltres.
Aquest projecte es tira endavant des d’Andròmines i La Fàbric@, però no té sentit sense la comunitat. També hi col·laboren iniciatives del territori com la comunalitat urbana ProperESS i la XES de Sant Andreu, perquè creiem en una projecte comunitari, més just i arrelat. A més, per fer-ho possible, comptem amb el suport de l’Agència de Residus de Catalunya.
I ara ve la part important: volem escoltar-te.
Abans de posar-ho en marxa, hem obert una enquesta per saber què en penses. Què t’agradaria trobar-hi? Com t’imagines que hauria de funcionar? La faries servir?
Si vols formar part d’aquest projecte i ajudar a construir alguna cosa útil i compartida per al Districte, aquest és el moment. Perquè això no va només de coses, va de comunitat.
Pots respondre l’enquesta clicant aquest enllaç
I fer-lo córrer pels barris de Sant Andreu. Gràcies!
Amb el suport de:
